niedziela, 4 maja 2014

Szybkie szaszłyki

Z racji tego, że dopadł mnie straszny głód i jeszcze większy  leń, postanowiłam zrobić coś, co nie będzie wymagać zbyt wiele czasu.
Miałam kawałek schabu i pierś z kurczaka, postanowiłam więc zrobić szaszłyki... ;)


Składniki:
4 plasterki schabu
1 pierś z kurczaka
1 cebula
przyprawy
(Wy możecie użyć również innych ulubionych warzyw np. paprykę lub  pieczarki :)

Przygotowanie:
Schab oraz pierś z kurczaka pokroiłam w kostkę i obsypałam przyprawami, jakie lubię najbardziej, między innymi: papryka słodka, ostra, przyprawa do szaszłyków oraz  india bombay masala.

Odstawiłam mięso na 10 minut i pokroiłam cebulę.

Nadziałam mięso na przemian z cebulą:
schab/cebula/pierś z kurczaka/schab/cebula/pierś z kurczaka

Wstawiłam do piekarnika na ok 25 minut i piekłam w 200*C

Szaszłyki  można polać sosem tzatziki - pycha :)

Szybkie i smaczne :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Ślicznie dziękuję za komentarz :)

Print